neljapäev, 24. november 2016

Stig Rästa "Minu Kennedy"


Raamat on ilmunud juba aegu tagasi ja ka küllalt massiivne reklaamikampaania on praeguseks ammu ununenud. Minuni jõudis raamat aga alles nüüd :)
Ma mäletan Stig Rästat alates ajast, kui ta mingil Eesti Laulu konkursil laulis I wanna meet Bob Dylan- oli vist mingi selline pealkiri?  Ilus nunnu poiss ja ilus laul ja mulle meeldis.
Raamat oli kerge lugemine. Lobedalt kirjutatud. Kui ta ilmus, siis oli palju juttu sellest, et pole üldse elulooraamat jne. No tegelikult eks ta ikka elulooraamat oli, lihtsalt see elu ei ole teab mis pikk olnud veel.
Raamat on lühike ja tekst on hõre. Hindeks 3+
Ja üldse, ma ei tea, mis mul viga on, nagu paha põrsas. Ükski raamat pole küllalt hea, ühel on üks viga ja teisel teine... Pimedus ja külm teevad mulle vist liiga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar