teisipäev, 28. juuni 2016

Sotimaa reisi eelmäng vol 1

Teadupärast oleme me kokkuhoidlike mulkidena väga varajased reiside planeerijad. Ikka need soodsad lennupiletid, eks ole!  Jõulude paiku plaanime minna Taisse ( küll ma kirjutan lähemalt :)), aga mõtlesime, et suvel oleks ka ikka nii tore kusagile kasvõi nädalaks ja kasvõi lähemale minna. Mina olen tegelikult kunagi üheksakümnendatel Sotimaal käinud, aga see oli üks hoopis teine reis ja aegki oli teine. Sõitsime tookord bussiga, kaasas telgid ja KOGU toit ja jook kaheks nädalaks. Nalja sai palju ja nägime ka palju.
Kuna Sotimaa mulle see eelmine kord väga meeldis, siis pakkusingi välja, et läheks õige sinna. Mõeldud- tehtud. Reisiseltskonnaks oli meil esialgu planeeritud nn. väike koosseis- mina, Tiit ja Anna-Liisa.  Hiljem, kui lennukipiletid olid juba ostetud, selgus, et meiega liituvad ka meie peresõbrad samuti väikese koosseisuga - ema, isa, noorim laps.  Ostsin ka neile lennupiletid samadele lendudele ja elu oli igati lill. Kõik see toimus märtsis.
Mais sain meili, et meie sõprade lennul on minekupilet tühistatud ja pakutakse asenduslendu. Vastasin usina reisiagendina nende nimel, et OK, oleme vahetusega nõus. Läks mööda veel nädalake, kui ka meile endile tuli meil, et ka meie minekupilet on tühistatud, aga asemele pakkuda midagi ei ole! Siit algas minu kolgata tee. Selgus, et mõnede ja eriti odavamate lennupiletite müüjate ärimudel ongi selline, et tehakse odavaim pakkumine, siis mõne aja pärast see tühistatakse ning õnnetu piletiostja ootab oma raha tagasi paar kuud. Lisaks maksab veel "teenustasu" sellele vahendajale.
Mina kasutasin seda vahendajat, kelle eest üldiselt väga ei hoiatata.
Mina olen nendega nüüd küll juba päris pikka aega hädas olnud. Märtsi alguses maksin piletite eest, mais sain teate, et pileteid ei ole ega tule, aga raha pole ikka veel. Küll sain hiljuti uuesti teate, et ülekanne saabub 2-8 nädala jooksul ning iga inimese eest tasume veel 20 eurot teenustasu.
Ostsin uued piletid ja ootan nüüd ärevusega, kas kunagi veel oma rahast midagi tagasi saan.
Hea on asja juures see, et saan oma täiesti vigast inglise keelt harjutada kirjalikus vormis, saates aeg-ajalt väljapressijalikke kirju oma uutele kirjasõpradele superseiveritele :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar