esmaspäev, 20. märts 2017

Veekeskuses vanamehi kimbutamas

Abja on meile kõige lähem koht, kust võib leida midagi veekeskuse laadset. Pole seal küll liutorusid ega muud lustivärki, aga ometi on auru- , soola- ja soome saun ning suhteliselt soe üldbassein. No ja nüüd on veel ka mullivann. Nii et kokkuvõttes päris kobe koht :)
Oleme seal käinud sel talvel ikka päris palju kordi. Viimati juhtus seal lõbus lugu. Anna-Liisa läks suurde basseini, aga mina tahtsin ikka enne ka soome saunas pisut soojeneda. Istusin seal ja vaatasin suurest aknast, kuidas Annal basseinis läheb.
 Üsna akna lähedal on ka mullivann. Nägin Tiitu mullivanni tulemas ja lehvitasin talle päris aktiivselt. Noh ikka et ta nüüd ise Anna-Liisal silma peal hoiaks! Tiit ei teinud minust üldse välja, küll aga muutus väga elevaks üks vannis istuv vanahärra. Alguses ebalevalt, aga siis juba väga energiliselt lehvitas ta mulle vastu! Nii piinlik!!
Veel hiljemgi, kui ma Tiidu juurde mullivanni tulin, muheles ta mulle paljutähenduslikult vastu. Kahjuks ma rohkem külgelöömise katseid ei teinud ja nii jäi see asi meil pooleli. Loodan siiski, et sain ühel vanahärral päeva rõõmsamaks muuta!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar