teisipäev, 23. aprill 2019

Spinalonga

Täna toimus siis meie grupiga reis Spinalonga saarele. See on väike saareke Kreeta idaosas, kus vanasti hoiti leeprahaigeid ehk pidalitõbiseid. Mina olen lugenud raamatut Saar, mis sellest ajast kirjutab ja seetõttu oli väga põnev. Ma arvan, et Kärt peab raamatu nüüd tagantjärele läbi lugema ja ma ise ka uuesti.
Meie bussitäis rahvast oli prantsuse keelne ja seetõttu rääkis giid mikrofoni prantsuse keeles ja siis meile privaatselt kogu jutu inglise keeles üle. Väga huvitav oli.
Spinalonga saar oli imeilus, kohe tõesti. Ilmselt sattusime sinna kõige ilusamal võimalikul ajal. Giidi jutu järgi on sel aastal palju sadanud. Kogu saar õitses-moonid, saialilled ja teised põllulilled. 
Teel Spinalongale




Spinalonga surnuaed- maailma ilusaim



 siit tuleb nüüd fotosari "oh ma olen siin Kreetal, joon kohvi ja vaatan mõtlikult kaugusse"




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar