neljapäev, 1. veebruar 2024

Jaapan 13 päev- Osaka

Osakas ööbisime kohe kesklinnas turu kõrval. Hommikusööki meil seekord hotelli hinnas ei olnud. See oli aga päris vahva sest leidsime turult ühe hommikusöögi koha, kus pakuti täitsa lääne stiilis toitu. Käisime seal kõik Osakas viibimise hommikud ja nautisime täiega.

Ma tegin selle pildi lihtsalt selleks, et juhtida tähelepanu kontrastidele. See vana tareke kõrghoone kõrval on nagu ühest hoopis teisest maailmast pärit.

Osaka kindlus on koht, mida esimeses järjekorras soovitatakse külastada. Meil kahjuks ei vedanud. Aasta lõpu puhul oli loss suletud ja me pidime piirduma lossiaiaga ja lossi välisvaatega. Aga tore oli ikka.

Sellisest väravast nii lihtsalt ikka sisse ei murra!

Siin see loss täies oma ilus peesitabki päikese paistel. Ilmad olid üldse väga ilusad kogu meie reisi jooksul- karged, aga hästi päikeselised.

Tahtsime minna paadiga jõele sõitma, aga jalutasime mööda jõe kallast mis me jalutasime, paadi peatust sel päeval ei leidnudki. Sellest ei olnud hullu, niisama oli ka tore kõndida ja järgmisel päeval tegime paadisõidu ka ikkagi ära.
Top sights in Osaka annab esimese kolme soovitusena:
1. Universal Studios Japan
2. Osaka Castle
3. Kuchu Teien Observatory.

Universalisse tahtis minna ainult Anna. Aga temal oli ka sinna nõme minna, kui ei ole kellegagi koos lõbustustel sõita. Tundsime Mammust puudust. Nii jäi Anna otsusel sinna minemata.
Osaka Castle oli suletud, aga nii palju kui võimalik, käisime ja nägime ikkagi ära.
Kuchu Teien Observatory- see on meil homme plaanis.

Päike ja tassike kohvi pargis- mida veel puhkuselt oodata!

Tiit sööb mingit järjekordset tänavatoitu. Polnud just kõige parem :)

Õhtune kesklinn. Rahvast oli murdu. Jälle- mis siis veel aprillis siin toimub:)