teisipäev, 2. august 2016

Sara Gruen "Vee piiril"

Kuna ma seda blogi pean ju eelkõige ikka endale, siis mõtlesin veelgi egotseda ning hakata kirja panema ka loetud raamatuid. Mul on nimelt juhtunud, et mõnda mittemidagiütlevat naistekat olen raamatukogust mitu korda laenutanud. Pole mitte meeleski, et sellist ennegi on nähtud.
Aga selle nädala raamat "Vee piiril" Raamat jutustas sõjaaegsest Sotimaast ning seetõttu haakus väga hästi meie äsjalõppenud reisiga.
Algus oli raamatul minu jaoks natuke veniv, aga kui lugu hargnema hakkas, oli päris hea lugemine. Julgen küll soovitada. Olen seda teemat nüüd unes näinud juba mitu ööd ja ka ilmsi on kuidagi mõttes see raamat.
 Muidugi on tegu ilusa muinasjutuga, kus head saavad omavahel kokku ja nende elu muutub ka aina paremaks ja pahad saavad teenitud karistuse.

On aasta 1942 ning ameeriklased Maddie ja Ellis Hyde saabuvad Šotimaale. Karistuseks perekonna häbistamise eest on isa lõpetanud Ellise ülalpidamise ning nüüd on pojal on veider plaan, kuidas isa lugupidamine tagasi võita – selleks tuleb välja selgitada Loch Nessi koletise saladus. Maddie aga jääb enamasti üksi ning peab õppima hakkama saama võõral maal, mis pealegi on sõjas. "Vee piiril" on lugu sõjaaegsest Šotimaast, müütidest ja teineteise leidmisest. link siin!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar