teisipäev, 9. jaanuar 2024

Jaapan- meie suur seiklus


Jaapan on koht, kuhu ma olen tahtnud minna vist kusagil kümme aastat. Ikka on tundunud et meie ainuvõimalikud reisiajad- südasuvi või jõuluaeg, ei ole Jaapani jaoks just parim valik. Lõpuks nüüd leppisin mõttega, et olgu siis peale ilma kirsiõiteta või vahtralehtedeta see meie reis. Tegelikult ei olnud detsember sugugi halb aeg Jaapaniks. Võiks isegi öelda, et olime oma valikuga päris rahul. Rahvast oli täitsa piisavalt isegi praegu, aga turismi tippajal ilmselt ei pääseks vaatamisväärsustele üldse ligi. Praegu mahtusime rongidesse ja metroodesse ja kõiksugu vaatamisväärsuste juures ei olnud ka rahvamasse. Ma üldse ei salli neid!
Talv hakkab Tokyo piirkonnas jaanuarist, detsembris on veel selline hiline sügis. Sooja oli kusagil +10 kraadi või pisut pealegi ja hästi päikeseline. Jaapanlased ise on väga külmakartmatud. Mütsi ja kinnastega olin tänavapildis mina üksi. 
Lend oli tänu meie jobudele idanaabritele 13 ja pool tundi pikk. Lendasime ümber euraasia mandri põhimõtteliselt. 
Ühte peab küll ütlema- ajavahega kohanemine võtab aina rohkem aega. See on vist vanusega seotud kuidagi, sest Annal ei olnud mingied probleeme ei minnes, ei tulles. Meie Tiiduga vaevlesime üle nädala ümber harjudes.





Lendame üle Lõuna-Korea. Lootus pärale jõuda tõstab pead :)







Esimene toidukord Tokyos. Selles valges kannus on soe sake. See oli mulle tellitud, aga kui ma selle koguse tühja kõhu ja magamata oleku peale oleks üksi ära joonud, siis oleks mind tulnud hotelli kanda.

Reisiplaanidest veel. Meil olid broneeritud hotellid- esialgu 6 ööd Tokyos, siis 1 öö Geros, 3 ööd Kyotos, 1 öö Koyosanis, 3 ööd Osakas ja oligi koju minek. Rohkem midagi bronnitud ei olnud. Eks meil plaane ikka oli, et mida me teha või näha tahame, aga paljugi selgus ka kohapeal. Ükski plaan ei olnud kivisse raiutud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar